Monday, October 17, 2016



Singer Sandeep Batraa,Ekta Jain,Sanchiti Sakat,Harshvardhan Joshi and Shree Rajput went to different pandals for promotion.

Singer-composer Sandeep Batraa went to take blessing for his debut film Ek Tha Hero as composer.Ekta Jain and Sanchiti Sakat along with Harshvardhan Joshi and Shree Rajput went to promote Miss khiladi-The Perfect Player.They went to different pandals to take blessings.

Friday, October 14, 2016

टीएलसी स्टाइल इंक विद आलिम हाकिम के दूसरे सीजन की शुरुआत 
 नए सीजन में रनवीर सिंह , अर्जुन कपूर , वरुण धवन, संजय दत्त, टाइगर श्रॉफ और सिद्धार्थ मल्होत्रा शामिल होंगे 

          स्टाइल इंक विद आलिम हाकिम के एकदम नए सीजन में सेलिब्रिटी स्टाइलिस्ट आलिम हाकिम के साथ बॉलीवुड की दुनिया में पूरी तरह प्रवेश के लिए तैयार हो जाइए । आज के सबसे बड़े चहेते फ़िल्मी सितारों को दर्शाने वाली इस श्रृंखला के जरिए आप अपने पसंदीदा  सितारों के अनजाने पहलुओं से रु-ब-रु हो पाएंगे ।
स्टाइल इंक विद आलिम हाकिम की शुरुआत २० अक्तूबर को होगी और इसका प्रसारण हर गुरूवार से शुक्रवार रात्रि १० बजे होगा । आप इस  सीजन को टीएलसी  और एचडी वर्ल्ड पर देख सकते हैं ।
          इस बहुचर्चित श्रृंखला के दूसरे सीजन में लोगों के दिलों की धड़कन रनवीर सिंह , अर्जुन कपूर , वरुण धवन,  टाइगर श्रॉफ , सिद्धार्थ मल्होत्रा, आयुष्यमान खुराना  के साथ - साथ  सदाबहार अभिनेता संजय दत्त को भी दिखाया जाएगा । दर्शक आलिम को उनके पसंदीदा सितारों को फिल्मों, फोटो शूट्स और एड फिल्मों के लिए उनका रंग - रूप बदलते हुए देखेंगे और साथ ही इन सितारों के बॉलीवुड के जाने - माने स्टाइलिस्ट के साथ संबंधों को भी दर्शाया जाएगा ।
   इस सीरीज को लॉंच करते हुए , राजीव बख्शी , वाइस प्रेसिडेंट - फीमेल एंड फैमिली एंटरटेनमेंट प्रोडक्ट्स - साऊथ एशिया , डिस्कवरी नेटवर्क्स एशिया - पेसेफिक ने कहा, "सोशल मिडिया में इस सीरीज को मिली अच्छी प्रतिक्रिया से हम बेहद उत्साहित हैं  ।  आज बॉलीवुड में आलिम सबसे ज्यादा पसंदीदा स्टाइलिस्ट हैं और दर्शकों को ग्रूमिंग और स्टाइलिंग में नवीनतम ट्रेंड को देखने का अवसर मिलेगा । इस टेलीविजन शो को जरूर देखना चाहिए " । 
 सेलिब्रिटी स्टाइलिस्ट आलिम हाकिम का कहना है कि  'भारत में स्टाइलिंग और ग्रूमिंग की ओर  एक सकारात्मक रुझान को देखना सुखद अनुभव है ।  मैं टीएलसी  के साथ स्टाइल इंक के दूसरे सीजन पर काम करने के लिए परइ तरह तैयार हूं ' । 
Swaraj Kapoor the dynamic entrepreneur and owner of "Mirabella" hosts the Sufi night with Suyyash Rai

         Swaraj Kapoor the dynamic entrepreneur and owner of "Mirabella" which is a majestic  Luxury filled , elegant and yet quaint & cosy European-style café along with a , hip restaurant and bar with non-traditional influences, an elevated bar and dance floor with Suyyash Rai playing global music, and a dash of personal touch 
            This event was set up to Beat your midweek blues and to indulge yourself in an entertaining and foot tapping music with live performances with Bigg Boss Season 9 fame Suyyash Rai to perform at Mirabella
           Mirabella sure can present a show. 
When it comes to Sufi music,
Faisal Raza Khan , Kishwar Merchant , Rithwik Dhanjani, Ashish Sharma visited Mirabella not only for the music but also to enjoy the colourfully-lit place and delicious food offerings. The place offers tasty food and drinks that are just-right at pocket-friendly prices. 
Swaraj kapoor says "It feels amazing to see the high octane music musically striking the heart beats of our guests ,Suyyash created a supersonic vibe around Mirabella and had the crowd swaying ." 
Mirabella Sufi nights are the nights where you can indulge in the mystique and vivacity of this great culture and its music.

Tata Sky Music+ launched with curators Shankar-Ehsaan-Loy
First-ever one-stop music video destination with four music genres on a DTH platform in partnership with Hungama

            Tata Sky , the fastest growing brand in the DTH industry , has launched the nation's first service with four music genres on a pay TV platform, named 'Music+' in partnership with digital entertainment company Hungama. Segregated into four segments - Mehfil, Indie Rootz, Jazz & more and international, the service will be co-curated by the legendry singer, songwriter, composer trio Shankar-Ehsaan-Loy.
         At the launch Pallavi Puri, Chief Commercial Officer, Tata Sky, said,"While there are a lot of popular music channels on television today, we felt there is a need for a destination that showcases unique genres like Sufi, Qawwali, Folk, Jazz, Country & more. Now, with the launch of Music+ , Tata Sky subscribers get access to the best of these genres, on their TV screens, any time of the day. And with content specially curated by the musical legends Shankar-Ehsaan-Loy, the offering on Music+ is guaranteed to be qualitative superior "
          Commenting on Hungama's association with Tata Sky, Siddhartha Roy, CEO, Hungama.com said ,"We are delighted to partner with Tata Sky for Music+ and offer curated music content for the discerning audience who have an evolved taste in generes like Ghazal, Sufi, Jazz & Blues, International, Indies etc. The Music+ experience promises to be unique with a variety of content and a line-up  of great artists like Pankaj Udhas, Jagjit singh, Elevis, Abba, Miles Davis, Eric Clapton, Salim-Suleiman, Armaan Malik and many more."  
Smile Foundation presents 11th edition of Ramp for Champs

           Smile foundation , a national level development organization, showcased the 11th edition of its charity fashion show 'Ramp for Champs' today at the Hyatt Regency, Mumbai. With a special focus on empowering the girl children, funds raised will be utilized through Smile Foundation's national level programme - Mission Education. This edition of Ramp For Champs had a robust line - up of 60 personalities and achievers from all walks of life and many responsible brands who have came together to celebrate the very best of fashion and creative talent.
         This year at Ramp for Champs, Smile Foundation's initiative 'She Can Fly' campaign was the focus of the show. This campaign is an effort to enable, equip and empower girl children with equality education, proper nutrition , good health, adequate skills and above all a lot of self - confidence to help them live their lives to their fullest potential. This is also a step towards sensitizing the civil society at large and helping create a girl child friendly society to help her thrive . She Can Fly , let's give her the sky !
         Speaking about this partnership , Mr. Rajib Banerjee, Director-Emars Events said, "Emars Events partnership with smile Foundation's  Ramp for Champs is expression of our deep commitment to improve the lives of the less privileged children especially the girls. Education is the most powerful tool to bring the change that we all so desire. "
        Addressing on the occasion , Mr. Vikram Singh Verma, Chief Operating Officer, Smile Foundation said, "Through the 11th edition of  Ramp of Champs throws light on the importance of giving equal opportunities to girls in all phase of life. This iconic edition also says emphasis on the campaign #SheCanFly." Education is the most effective tool that can help less privileged children and more so the girl children come out of the vicious cycle of poverty and suffering , and transform into an empowered next generation".  

Hema Malini,Suresh Wadkar,Anup Jalota came for pay tribute on 1st death anniversary of Music director- singer Ravindra Jain at Ajivasan,Juhu.



Deevya Jain and her son Ayushman Jain kept 1st death anniversary function of Ravindra Jain at Ajivasan hall,Juhu where people from all walks of life came to pay tribute.Anup Jalota and Suresh Wadkar sang few bhajans on this occasion .Hema Malini also came to pay tribute to music composer and singer Ravindra jain.
मदर डेअरीने बृहन्मुंबईतील ग्राहकांसाठी आणलंय प्रीमियम - हाय क्रीम मिल्क 

  • सर्वात जास्त साय असलेलं (क्रीम ) आणि घट्ट दूध , ज्यात ७ टक्के फॅट आणि एसएनएफ  ९ टक्के आहे. 
  • प्रीमियम दूध ५०० मिली आणि १ लिटरच्या पॅकेट मध्ये उपलब्ध, त्याची किंमत अनुक्रमे २७ रुपये आणि ५३ रुपये 
             दूध आणि दुग्धजन्य उत्पादनांत मदर डेअरी अग्रेसर आहे, तिची स्थापना नॅशनल डेअरी डेव्हलपमेंट बोर्डाच्या  मालकीअंतर्गत 'ऑपरेशन फ्लड ' उपक्रमाचा भाग म्हणून करण्यात आली होती, आज  'प्रीमियम - हाय क्रीम मिल्क ' या सर्वात जास्त साईच्या दुधाच्या उत्पादनाचं बृहन्मुंबईच्या विविध भागातील ग्राहकांसाठी उद्घाटन करण्यात आले. नवीनच सादर करण्यात आलेलं  हे प्रीमियम - हाय क्रीम मिल्क ५०० मिली आणि १ लिटरच्या पॅकेट मध्ये उपलब्ध, त्याची किंमत अनुक्रमे २७ रुपये आणि ५३ रुपये किंमतीत उपलब्ध आहे. 
                मदर  डेअरी फ्रुट अँड व्हेजिटेबल प्रा.लि .  चे मॅनेजिंग डायरेक्टर श्री. एस. नागराजन  म्हणाले की, "मदर डेअरीची  आमची उत्पादने ग्राहकप्रधान आहेत, ग्राहकांच्या गरजा लक्षात घेऊन त्यानुसार नवीन उत्पादने आम्ही विकसित करतो. ग्राहकांना काय हवंय याचा अंदाज घेऊन त्यांना सेवा देण्यासाठी आमच्या नव्या उत्पादनाची श्रेणी आम्ही सादर करतो आहोत. मला खात्री आहे की ग्राहकांना हे उत्पादन नक्की आवडेल , कारण ते बाजारपेठांतील गरज लक्षात घेऊनच तयार करण्यात आलं आहे. "
            ब्रँड लवकरच एटीएल आणि बीटीएल उपक्रम राबवणार आहे, काही ठराविक ग्राहकवर्गाच्या जागृतीसाठी हा उपक्रम असेल. याद्वारे कंपनीचं रिटेल नेटवर्क ठराविक प्रदेश,बाजारपेठा येथे पूर्ण साईचं दूध (फुल क्रीम ), टोन दूध आणि गाईचं दूध अशा विविध श्रेणी समजावून सांगतील. 

'इलू इलू' म्हणत एलीची मराठी चित्रपटात एंट्री

  'इलू इलू' म्हणत एलीची मराठी चित्रपटात एंट्री एकीकडे मराठी चित्रपट देशविदेशातील चित्रपट महोत्सवांमध्ये बाजी मारत आहेत, तर दुसरीकडे ...