Saturday, February 4, 2023

Asia's longest bar Lord of the Drinks has now gotten a fresh makeover along with the launch of club IGUANA

 Asia's longest bar Lord of the Drinks has now gotten a fresh makeover along with the launch of club IGUANA


The evening saw the presence of Zulfi Syed, Nishka Lulla Mehra, Sandhya Shetty, Poonam Pandey, Munisha Khatwani, Hansa Singh, Malini Agarwal, Ami Neema, Marita Monteiro, Sabyasachi Satpathy, Jugnu Ishiqui, Heli Vyas, Bushra Madhiya, Tejaswini Kolhapure, Rohit Verma, Bhawana Agarwal, Namrata Purohit, Rajdeep Bajpai, Asmi Rishal, Sahil Phull, Megha Chakraborty, Rohini Bhat and many more

LOTD returns as a whole new haven of imaginative food, extraordinary drinks, and modern sophistication with 220 different types of cocktails specially designed with different flavors. Gone are the days when you'll struggle to get a drink at the bar as Lord of the Drinks' revamped outlet welcomes you to Asia's Longest Bar so no more waiting to get your favorite beer or a glass of exotic cocktail.



To amp up Mumbai’s LIT factor Club IGUANA is your go-to place. The main idea behind this establishment is to give night owners a new-age insatiable nightclub experience. It is a high-energy nightclub with performances by in-house as well as some top guest DJs.

Ditch your everyday resto-bars as Mumbai has got two of the finest bars in town. Lord of the Drinks & IGUANA has covered everything for you from fusion cocktails to scrumptious meals. Binge on the most scrumptious dishes for an unforgettable dining experience. Their classy and elegant decor with unique delicacies will make you fall in love with both places even more. The well-lit ambiance will leave you awe-struck, and exquisite meals will definitely satiate your hunger pangs. You've got to try these places to know exactly what you're missing out on. Their friendly staff will make sure you won't leave disappointed. You know exactly where to head this weekend. The whole ambiance designed by ace architect ๐—ฆ๐˜‚๐—บ๐—ฒ๐˜€๐˜€๐—ต ๐— ๐—ฒ๐—ป๐—ผ๐—ป speaks of artistic decor - you'll surely have many picture-perfect moments here to update your Instagram feed. The seating is also cozy and comfy with enough space and amazing music to enlighten your mood.



Navin Agrawal, owner of many renowned restaurants and clubs in Mumbai like Dragonfly Experience, Lord of The Drinks, Canton, The Flying Saucer, Diablo, and Club Iguana says “We are happy to bring back one of our most celebrated outlets of Lord of the Drinks in Utopia City again along with the launch of club IGUANA. Our aim with LOTD & IGUANA is to make it a place where people get together to not only relish good food & cocktails but also enjoy the ambiance, aesthetics, and the experience that comes with it”.

Sachin Bhat,
 Vice President of First Fiddle says "We’re absolutely elated to bring to you a revamped LOTD, based on a completely new theme. Apart from LOTD return, we also bring to you club IGUANA. Nestled in Kamala Mills, the party hub of Mumbai, both LOTD & club IGUANA fill the atmosphere with high spirits and good times that will stay with you through the days ahead”.

Thursday, February 2, 2023

เคฌोเคฐिเคตเคฒी เคฎเคง्เคฏे เค•เคฒ्เคฏाเคฃเคจे เคธुเคฐू เค•ेเคฒे เคจเคตीเคจ เคถोเคฐूเคฎ

            เคฌोเคฐिเคตเคฒी เคฎเคง्เคฏे เค•เคฒ्เคฏाเคฃเคจे เคธुเคฐू เค•ेเคฒे เคจเคตीเคจ เคถोเคฐूเคฎ


เคจเคตीเคจ เคถोเคฐूเคฎ เคฎเคง्เคฏे เค•เคฒ्เคฏाเคฃเคšी ‘เคตिเคถेเคท เคฎुเคนूเคฐ्เคค เคฒॉเคจ्เคœ’ เคนी เค…เคจोเค–ी เคธंเค•เคฒ्เคชเคจा เคธाเคฆเคฐ


เคญाเคฐเคคाเคคीเคฒ เคธเคฐ्เคตाเคค เคตिเคถ्เคตाเคธाเคฐ्เคน เค†เคฃि เค†เค˜ाเคกीเคš्เคฏा เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธเคจे เคฎुंเคฌเคˆเคคीเคฒ เคฌोเคฐिเคตเคฒी เคฏेเคฅे เคจเคตीเคจ เคกिเคाเคˆเคจ เค•ेเคฒेเคฒे เคถोเคฐूเคฎ เคธुเคฐू เค•ेเคฒे. เคเค• เค–ाเคธ เคตैเคฏเค•्เคคिเค•ृเคค เค–เคฐेเคฆीเคšा เค…เคจुเคญเคต เคฆेเคฃ्เคฏाเคธाเค ी เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธเคจे เคจเคตीเคจ เคถोเคฐूเคฎ เคฎเคง्เคฏे ‘เคตिเคถेเคท เคฎुเคนूเคฐ्เคค เคฒॉเคจ्เคœ’ เคนी เค…เคจोเค–ी เคธंเค•เคฒ्เคชเคจा เคธाเคฆเคฐ เค•ेเคฒी เค†เคนे. เคถोเคฐूเคฎเคฒा เคญेเคŸ เคฆेเคฃाเคฑ्เคฏा เคฒเค—्เคจाเคธाเค ी เคฆाเค—िเคจे เค–เคฐेเคฆीเคฆाเคฐांเคธाเค ी เค–ाเคธ เคนी เคธेเคตा เคคเคฏाเคฐ เค•เคฐเคฃ्เคฏाเคค เค†เคฒी เค†เคนे. เคนे เคชुเคจ्เคนा เคกिเคाเคˆเคจ เค•ेเคฒेเคฒे เคนे เคถोเคฐूเคฎ เค‘เคฐा เค•ॉเคฎ्เคช्เคฒेเค•्เคธ, เคเคธ-เฅช/เคเคธ-เฅฎ, เคธ्เคตाเคฎी เคตिเคตेเค•ाเคจंเคฆ เคฐोเคก เคฌोเคฐिเคตเคฒी เคฏेเคฅे เค†เคนे.


เคธंเคชूเคฐ्เคฃ เคจเคตीเคจ เคช्เคฐเค•ाเคฐเคš्เคฏा เคฏा เคถोเคฐूเคฎ เคฎเคง्เคฏे เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธเคš्เคฏा เคœ्เคตेเคฒเคฐी เค•เคฒेเค•्เคถเคจ เคฎเคงीเคฒ เค–ाเคธ เคฆाเค—िเคจ्เคฏांเคš्เคฏा เคตिเคธ्เคคृเคค เคกिเคाเคˆเคจ्เคธเคšी เคถ्เคฐेเคฃी เคช्เคฐเคฆเคฐ्เคถिเคค เค•ेเคฒी เค†เคนे. เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธ เคชेเคŸ्เคฐॉเคจ्เคธเคจा เค…เคค्เคฏाเคงुเคจिเค• เคธुเคตिเคงा เค†เคฃि เคœाเค—เคคिเค• เคฆเคฐ्เคœाเคšे เคตाเคคाเคตเคฐเคฃ เคฆेเคฃ्เคฏाเคšे เคตเคšเคจ เคฆेเคคो เค†เคฃि เคเค• เค…เคคुเคฒเคจीเคฏ เค…เคจुเคญเคต เคธाเคฆเคฐ เค•เคฐเคคो. เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธเคšे เคช्เคฐเคถिเค•्เคทिเคค เค†เคฃि เคœाเคฃเค•ाเคฐ เค•เคฐ्เคฎเคšाเคฐी เค—्เคฐाเคนเค•ांเคจा เคค्เคฏांเคš्เคฏा เคถैเคฒी เค†เคฃि เคฌเคœेเคŸเคฒा เคธाเคœेเคธे เคฆाเค—िเคจे เคถोเคงเคฃ्เคฏाเคค เคฎเคฆเคค เค•เคฐเคคीเคฒ. เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธเคšे เคถोเคฐूเคฎ เค†เคœ เคชूเคฐ्เคฃเคชเคฃे เค•ाเคฐ्เคฏเคฐเคค เค†เคนे เค†เคฃि เคช्เคฐเคค्เคฏेเค• เค—्เคฐाเคนเค•ाเคšी เค†เคตเคก เค†เคฃि เคช्เคฐाเคงाเคจ्เคฏाเคจुเคธाเคฐ เคธเคฎเค•ाเคฒीเคจ เค†เคฃि เคชाเคฐंเคชเคฐिเค• เคกिเคाเคˆเคจเคšी เคตिเคธ्เคคृเคค เคถ्เคฐेเคฃी เคช्เคฐเคฆाเคจ เค•เคฐเคคे.


เคถ्เคฐी.เคฐเคฎेเคถ เค•เคฒ्เคฏाเคฃเคฐเคฎเคฃ, เค•ाเคฐ्เคฏเค•ाเคฐी เคธंเคšाเคฒเค•, เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธ เคฎ्เคนเคฃाเคฒे, “เคจเคตीเคจ เคตเคฐ्เคท เคธुเคฐू เคนोเคค เค…เคธเคคाเคจा เค†เคฎ्เคนी เคฌोเคฐिเคตเคฒी เคฏेเคฅे เค•เคฒ्เคฏाเคฃ เคœ्เคตेเคฒเคฐ्เคธเคšे เคจूเคคเคจीเค•เคฐเคฃ เค•ेเคฒेเคฒे เคนे เค–ाเคธ เคถोเคฐूเคฎ เคšाเคฒू เค•เคฐूเคจ เคธाเคฒ เฅจเฅฆเฅจเฅฉ เคฎเคง्เคฏे เคชเคฆाเคฐ्เคชเคฃ เค•เคฐीเคค เค†เคนोเคค. เคเค• เคธเคฎเค—्เคฐ เคชเคฐिเคธंเคธ्เคฅा เคจिเคฐ्เคฎाเคฃ เค•เคฐเคฃे, เค†เคฎเคš्เคฏा เค—्เคฐाเคนเค•ांเคš्เคฏा เคตिเคถिเคท्เคŸ เค—เคฐเคœा เคชूเคฐ्เคฃ เค•เคฐเคฃे เค†เคฃि เคค्เคฏांเคšा เค–เคฐेเคฆीเคšा เค…เคจुเคญเคต เค…เคœूเคจ เคธเคฎृเคฆ्เคง เค•เคฐเคฃे เคนा เคฏा เคฎाเค—เคšा เค‰เคฆ्เคฆेเคถ เค†เคนे. เคฎुเคนूเคฐ्เคค เคฒॉเคจ्เคœ เคธुเคฐू เค•เคฐเคคाเคจा เค†เคฎ्เคนाเคฒा เคตिเคถ्เคตाเคธ เค†เคนे เค•ी เคนी เคธेเคตा เคฒเค—्เคจाเคš्เคฏा เค–เคฐेเคฆीเคฆाเคฐांเคฎเคง्เคฏे เคฎोเค ्เคฏा เคช्เคฐเคฎाเคฃाเคตเคฐ เคฒोเค•เคช्เคฐिเคฏ เคนोเคˆเคฒ. เค•ंเคชเคจीเคš्เคฏा เคตिเคถ्เคตाเคธ เค†เคฃि เคชाเคฐเคฆเคฐ्เคถเค•เคคेเคš्เคฏा เคจिเคคीเคฎूเคฒ्เคฏांเคตเคฐ เค–เคฐे เคฐाเคนूเคจ เค—्เคฐाเคนเค•ांเคจा เคœाเค—เคคिเค• เคฆเคฐ्เคœाเคšे เคตाเคคाเคตเคฐเคฃ เคช्เคฐเคฆाเคจ เค•เคฐूเคจ เคธ्เคตเคคःเคฒा เคชुเคจ्เคนा เคชुเคจ्เคนा เคจเคต्เคฏाเคจे เคถोเคงเคฃ्เคฏाเคšी เค†เคฎเคšी เคฎเคนเคค्เคตाเค•ांเค•्เคทा เค†เคนे.”


เคจเคตीเคจ เคถो เคฐूเคฎ เคธुเคฐू เค•เคฐเคฃ्เคฏाเคšा เค†เคจंเคฆ เค…เคจोเค–्เคฏा เคถैเคฒीเคค เคธाเคœเคฐा เค•เคฐूเคจ เคฌ्เคฐॅंเคก เคจे เคธเคฐ्เคต เคฆाเค—िเคจ्เคฏांเคš्เคฏा เค˜เคกเคฃाเคตเคณीเคตเคฐ เฅจเฅซ% เคชเคฐ्เคฏंเคค เคธूเคŸ เคคเคธेเคš เคธोเคจ्เคฏाเคš्เคฏा เคฆเคฐाเคตเคฐ เคธूเคŸ เคœाเคนीเคฐ เค•ेเคฒी เค†เคนे. เค—्เคฐाเคนเค• เคฆाเค—िเคจ्เคฏांเคš्เคฏा เค–เคฐेเคฆीเคตเคฐ เค•เคฒ्เคฏाเคฃเคš्เคฏा เคšाเคฐ เคธ्เคคเคฐीเคฏ เคนเคฎी เคช्เคฐเคฎाเคฃเคชเคค्เคฐाเคธเคน (เฅช-เคฒेเคตเคฒ เค…ॅเคถ्เคฏूเคฐเคจ्เคธ เคธเคฐ्เคŸिเคซिเค•ेเคถเคจ) เคฐोเคฎांเคšเค• เค‘เคซเคฐ्เคธเคšा เคฒाเคญ เค˜ेเคŠ เคถเค•เคคाเคค.

เคธोเคจाเคฒी เค•ुเคฒเค•เคฐ्เคฃीเคจे เคฆिเคฒी เค—ुเคกเคจ्เคฏूเคœ ?

 เคธोเคจाเคฒी เค•ुเคฒเค•เคฐ्เคฃीเคจे เคฆिเคฒी เค—ुเคกเคจ्เคฏूเคœ ? 


เคฒॉเค•เคกाเคŠเคจเคฎเคง्เคฏे เคฐเคœिเคธ्เคŸเคฐ เคฎॅเคฐेเคœ เค•ेเคฒ्เคฏाเคจंเคคเคฐ เคฎाเค—ीเคฒ เคตเคฐ्เคทी เคธोเคจाเคฒी เค•ुเคฒเค•เคฐ्เคฃीเคจे เค•ुเคฃाเคฒ เคฌेเคจोเคกेเค•เคฐเคธोเคฌเคค เคฒंเคกเคจเคฎเคง्เคฏे เคงुเคฎเคงเคกाเค•्เคฏाเคค เคฒเค—्เคจ เค•ेเคฒे. เค†เคคा เคจुเค•เคคीเคš เคธोเคจाเคฒी เค•ुเคฒเค•เคฐ्เคฃीเคจे 'เคชเคŸเคฒं เคคเคฐ เค˜्เคฏा เคตिเคฅ เคœเคฏंเคคी' เคฏा เคŸॉเค•เคถोเคฎเคง्เคฏे เคเค• เค—ुเคกเคจ्เคฏूเคœ เคฆिเคฒी เค†เคนे. เคธोเคจाเคฒी เค•ोเคฃाเคฒाเคคเคฐी เคซोเคจ เค•เคฐूเคจ 'เค†เคคा เคจाเคนी เคฏेเคŠ เคถเค•เคค, เค•ाเคฐเคฃ เค—ुเคก เคจ्เคฏूเคœ เค†เคนे' เค…เคธं เคธांเค—เคค เค†เคนे. เคค्เคฏाเคฎुเคณे เค†เคคा เคธोเคจाเคฒीเคš्เคฏा เค˜เคฐाเคคเคนी เคชाเคณเคฃा เคนเคฒเคฃाเคฐ เค•ा? เค…เคธा เคช्เคฐเคถ्เคจ เคคिเคš्เคฏा เคšाเคนเคค्เคฏांเคจा เคชเคกเคฒा เค†เคนे. เค†เคคा เคนी เค—ुเคกเคจ्เคฏूเคœ เค•ाเคฏ เค†เคนे, เคนे เคœाเคฃूเคจ เค˜ेเคฃ्เคฏाเคธाเค ी เคช्เคฐेเค•्เคทเค•ांเคจा เคฏेเคค्เคฏा เคถुเค•्เคฐเคตाเคฐเคชเคฐ्เคฏंเคค เคตाเคŸ เคชाเคนाเคตी เคฒाเค—ेเคฒ. เคฏाเคตेเคณी เคธोเคจाเคฒीเคจे เคคिเคš्เคฏाเคธोเคฌเคค เค˜เคกเคฒेเคฒे เค…เคจेเค• เค•िเคธ्เคธे เคถेเค…เคฐ เค•ेเคฒे. เคธोเคจाเคฒी เค•ुเคฒเค•เคฐ्เคฃी เค†เคฃि เคคिเคš्เคฏाเคฎเคง्เคฏे เคฒोเค•ांเคšा เค•เคธा เค—ोंเคงเคณ เคต्เคนाเคฏเคšा, เคฏाเคšाเคนी เคงเคฎाเคฒ เค•िเคธ्เคธा เคคिเคจे เคฏाเคตेเคณी เคธांเค—िเคคเคฒा. เคคिเคš्เคฏा เค†เคตाเคœाเคตเคฐूเคจ เคคिเคฒा เค…เคจेเค•เคฆा เคจाเค•ाเคฐเคฃ्เคฏाเคค เค†เคฒे, เคนेเคธुเคฆ्เคงा เคคिเคจे เคฏाเคตेเคณी เคธांเค—िเคคเคฒे. เคนा เคเคชिเคธोเคก เคช्เคฐेเค•्เคทเค•ांเคจा เคถुเค•्เคฐเคตाเคฐी เคช्เคฒॅเคจेเคŸ เคฎเคฐाเค ी เค“เคŸीเคŸीเคตเคฐ เคชाเคนเคคा เคฏेเคฃाเคฐ เค†เคนे.

'เคœिเคตाเคšी เคนोเคคिเคฏा เค•ाเคนिเคฒी'

 'เคœिเคตाเคšी เคนोเคคिเคฏा เค•ाเคนिเคฒीเคฏा เคฎाเคฒिเค•ेเคค เคช्เคฐเคฆीเคช เคตेเคฒเคฃเค•เคฐ เคคाเคค्เคฏांเคš्เคฏा เคญूเคฎिเค•ेเคค.

  'เคœिเคตाเคšी เคนोเคคिเคฏा เค•ाเคนिเคฒीเคธोเคฎเคคे เคถเคจिเคธंเคง्เคฏा. 7.30 เคตाเคธोเคจी เคฎเคฐाเค ी เคตाเคนिเคจीเคตเคฐ.

 


เคธोเคจी เคฎเคฐाเค ी เคตाเคนिเคจीเคตเคฐीเคฒ 'เคœिเคตाเคšी เคนोเคคीเคฏा เค•ाเคนिเคฒीเคนी เคฎाเคฒिเค•ा เคฎเคนाเคฐाเคท्เคŸ्เคฐ เค†เคฃि เค•ाเคจเคกी เคฏांเคš्เคฏा เคช्เคฐेเคฎाเคตเคฐ เคญाเคท्เคฏ เค•เคฐเคคे เค†เคนेเคช्เคฐเคฎुเค– เคจाเคฏเค•ाเคš्เคฏा เคญूเคฎिเค•ेเคค เค•ोเคฒ्เคนाเคชूเคฐเคšा เคฐांเค—เคกा เค—เคกीเค…เคญिเคจेเคคा เคฐाเคœ เคนंเคšเคจाเคณे เคช्เคฐेเค•्เคทเค•ांเคš्เคฏा เคตिเคถेเคท เคชเคธंเคคीเคธ เคชเคกเคคोเคฏเคคเคธेเคš เคช्เคฐเคคीเค•्เคทा เคถिเคตเคฒเค•เคฐ เคนिเคšा เค•ाเคจเคกी เค…ंเคฆाเคœเคธुเคฆ्เคงा เคช्เคฐेเค•्เคทเค•ांเคจा เค†เคตเคกเคคो เค†เคนेเคฎเคฐाเค ी เคฐांเค—เคกा เค—เคกी เค…เคฐ्เคœुเคจ เค†เคฃि เค•ाเคจเคกी เคญाเคทिเค• เคฐेเคตเคฅी เคฏांเคšी เคนी เคช्เคฐेเคฎเค•เคนाเคฃी เคธोเคจी เคฎเคฐाเค ी เคตाเคนिเคจीเคตเคฐ เคชाเคนाเคฏเคฒा เคฎिเคณเคคे เค†เคนेเคธोเคจी เคฎเคฐाเค ी เคตाเคนिเคจी เคช्เคฐेเค•्เคทเค•ांเคšं เคฎเคจोเคฐंเคœเคจ เค•เคฐเคฃ्เคฏाเคค เคต्เคฏเค—्เคฐ เค†เคนेเคธोเคจी เคฎเคฐाเค ी เคตाเคนिเคจीเคตเคฐ เคธुเคฐू เค…เคธเคฒेเคฒ्เคฏा 'เคœिเคตाเคšी เคนोเคคिเคฏा เค•ाเคนिเคฒीเคฏा เคช्เคฐेเคฎเค•เคนाเคฃीเคฒा เคช्เคฐेเค•्เคทเค•ांเคšी เคตिเคถेเคท เคชเคธंเคคी เคฎिเคณเคคे เค†เคนेเคธเคง्เคฏा เคฎाเคฒिเค•ा เคฐंเค—เคคเคฆाเคฐ เคตเคณเคฃाเคตเคฐ เคฏेเคŠเคจ เคชोเคšเคฒी เค†เคนेเค…เคฐ्เคœुเคจ เค†เคฃि เคฐेเคตเคฅी เคฏांเคš्เคฏा เคฎैเคค्เคฐीเคšे เคฐूเคชांเคคเคฐ เคช्เคฐेเคฎाเคค เคนोเคคे เค†เคนे.

เคธเคง्เคฏा เค—ाเคตाเคค เคฎเคฐाเค ी เคถाเคณा เคฌंเคฆ เค•เคฐเคฃ्เคฏाเคตเคฐ เค…เคช्เคชा เคญเคฐ เคฆेเคค เค†เคนेเคคเคค्เคฏाเคตिเคฐुเคฆ्เคง เค…เคฐ्เคœुเคจเคšा เคฒเคขा เคธुเคฐू เค†เคนेเคšเคชเคฃ เคคाเคค्เคฏांเคšे เค—ाเคตाเคค เคชुเคจเคฐाเค—เคฎเคจ เคाเคฒे เค†เคนेเคคे เค†เคคा เค…เคฐ्เคœुเคจเคฒा เค•เคถा เคช्เคฐเค•ाเคฐे เคฎเคฆเคค เค•เคฐเคคीเคฒเคนे เคชाเคนाเคฏเคฒा เคฎिเคณेเคฒเคชเคฃ เคฎाเคฒिเค•ेเคค เค†เคคा เคคाเคค्เคฏांเคšा เคญूเคฎिเค•ेเคค เคช्เคฐเคฆीเคช เคตेเคฒเคฃเค•เคฐ เคชाเคนाเคฏเคฒा เคฎिเคณเคฃाเคฐ เค†เคนेเคคเคจिเคฐเคจिเคฐाเคณ्เคฏा เคญूเคฎिเค•ांเคฎเคงूเคจ เคช्เคฐेเค•्เคทเค•ांเคธเคฎोเคฐ เคฏेเคฃाเคฐे เคฆिเค—्เค—เคœ เค…เคญिเคจेเคคे เคช्เคฐเคฆीเคช เคตेเคฒเคฃเค•เคฐ เค†เคคा เคคाเคค्เคฏांเคš्เคฏा เคญूเคฎिเค•ेเคค เคชाเคนाเคฏเคฒा เคฎिเคณเคฃाเคฐ เค†เคนेเคคเคคाเคค्เคฏांเคšे เคฎเคนाเคฐाเคท्เคŸ्เคฐाเคตเคฐीเคฒ เคช्เคฐेเคฎ เค†เคฃि เคฎเคฐाเค ी เคญाเคทेเคตเคฐीเคฒ เคช्เคฐเคญाเคต เคช्เคฐเคฆीเคช เคตेเคฒเคฃเค•เคฐ เค•เคถा เคช्เคฐเค•ाเคฐे เคจिเคญाเคตเคคीเคฒ เคนे เคชाเคนเคฃे เค‰เคค्เคธुเค•เคคेเคšे เค เคฐเคฃाเคฐ เค†เคนेเค…เคฐ्เคœुเคจ เค†เคฃि เคฐेเคตเคฅी เคฏांเคšे เคช्เคฐेเคฎ เคฏाเคชुเคขे เค•เคธे เคซुเคฒเคค เคœाเคฃाเคฐ เค†เคนेเคนे เคชाเคนाเคฏเคฒा เคฎिเคณेเคฒ.

 เคฎเคฐाเค ी เคฐांเค—เคกा เค—เคกी เค…เคฐ्เคœुเคจ เค†เคฃि เค•ाเคจเคกी เคญाเคทिเค• เคฐेเคตเคฅी เคฏांเคšी เคนी เคช्เคฐेเคฎเค•เคนाเคฃी เคชाเคนाเคฏเคฒा เคตिเคธเคฐू เคจเค•ा,                     'เคœिเคตाเคšी เคนोเคคिเคฏा เค•ाเคนिเคฒी' เคธोเคฎเคคे เคถเคจिเคธंเคง्เคฏा. 7.30 เคตाเคธोเคจी เคฎเคฐाเค ी เคตाเคนिเคจीเคตเคฐ.


'Rushimooniyon Ka'

Samantha Prabhu starrer track 'Rushimooniyon Ka' weaves a tale of Love!

Samantha Prabhu & Dev Mohan are gearing up for the release of their film Shaakuntalam. Ahead of its release, Tips Music with Gunaa Teamworks released the second track titled 'Rushimooniyon Ka' from the epic mythological film in 5 languages - Telugu, Hindi, Tamil, Malayalam and Kannada.

'Rushimooniyon Ka' is a gentle-paced love ballad that depicts the initial meeting, the growing warmth, and the love that blossoms between two people. Mani Sharma's composition is a sophisticated melody that flows like a river in the forest - soft in the middle, fast in the corners and serene all the time. Naresh Iyer and Chinmayi's voice adds a soothing texture to the music while bringing in the verve required. The lyrics by Prashant Ingole perfectly describe the building of a beautiful romantic relationship

Talking about the song Samantha Prabhu said “It is such a beautiful song depicting the emotions of two lovers. The song encompasses their feelings for each other and their expression of love for each other, in the heart of the forest. Mani Sharma sir's composition is so enchanting, that it makes you want to hear it on repeat. Chinmayi & Naresh Iyer have done a phenomenal job with their vocals."

"I am honoured to be a part of the song. It is unlike all the songs we hear today. In today's fast-paced world, Rushimooniyon Ka is a testament to the fact that gentle, slow-paced and story-based music is still widely loved. It was great working with Mani Sharma sir, I learnt a lot from him." says singer Naresh Iyer

Based on Kalidasa's internationally acclaimed Sanskrit play Abhigyana Shakuntalam, the film features Samantha as the titular character and actor Dev Mohan as King Dushyanta. The film is scheduled to release on February 17, 2023, and is produced under the banners of Dil Raju Presents, Sri Venkateswara Creations, and Gunaa Teamworks. Directed by Gunasekhar & produced by Neelima Guna, the film also stars Allu Arha, Sachin Khedekar, Kabir Bedi, Dr M Mohan Babu, Prakash Raj, Madhubala, Gautami, Aditi Balan, Ananya Nagalla, and Jisshu Sengupta.

Instagram Caption- 

Samantha Prabhu starrer track 'Rushimooniyon Ka' weaves a tale of Love!

#Shaakuntalam #RushimooniyonKa #SamanthaPrabhu #MythologyforMilennials #EpicLoveStory #DevMohan #SamanthaRuthPrabhu #ShaakuntalamOnFeb17 #ManiSharma

@tips
@gunasekhar1 
@samantharuthprabhuoffl 
@devmohanofficial
@prashantingole1
@iamnareshiyer 
@chinmayisripaada 
@tipsteluguofficial

"Farzi Kitaab"

From his album Sexy Bhai Ji, Naalayak releases "Farzi Kitaab" and "Gulshano Mein" that spotlight different emotions. 

Naalayak a.k.a Sahil Samuel, a personage of the Independent Music Industry has released two more songs titled “Farzi Kitaab” & “Gulshano Mein” from his album Sexy Bhai Ji. Sahil Samuel is committed to the pursuit of truth in all spheres of life. His strength lies in his musical compositions & lyrics that provoke enlightenment through music.

This Chandigarh-based singer & songwriter calls out the hypocrisy of the world in his track Farzi Kitaab. This alt rock tune has a distinct atmosphere that will take you to a live rock concert. The song's narrator, Naalayak, wears no filters as he exposes the terrible truth of mankind's two-faced nature, how every promise is phoney, questions are left unanswered, and what we see and believe in the world is rarely genuine. Gulshano Mein, another track from the album from the rock world, depicts a lover's various complaints owing to a lack of time. There are stories, events, and moments that one would like to share with their sweetheart, yet all you get is a void.

The album SEXY BHAI JI is an experimental album that includes different sounds and music. It has a variety of songs from very talented musicians, with tracks "It’s Me," "Hum Jaage,", "Charcha Parcha," and "Tabeer" released in addition to "Farzi Kitaab" and "Gulshano Mein." The album is a mix of rock, blues, progressive, and electronic rock that aims to revitalise modern rock and roll.

Naalayak says, "In each song, I like to tap into a different emotion, such as sadness, love, or betrayal. Emotions are part of life, so we cannot escape them. In the midst of chaos, I hope that my songs nurture the emotions of my listeners and help them find their calm."

ABOUT THE ARTIST: Dreams are real. In the year of 1998, when Sahil was in 2nd std, he had a vivid dream where he saw a person on the stage surrounded by crowds. Little did he know at that time that this dream would eventually come true. He had the same dream when he was doing his 11th. Being disturbed about it he shared the dream with his mother to which she responded positively advising him to first finish his senior high schooling and then come home.
Sahil Samuel initially wanted to be a cricketer. He was well known in his school for being a left-handed batsman. Getting into the field of music was never a part of the future that he pictured. One day while he was actively taking part in cricket his music teacher approached him to sing for a farewell to which he denied at first but later could not refuse the request. After that day he was appreciated by many of his fellow schoolmates which left him puzzled. Before long Sahil Samuel recognized that he was just only fond of cricket and as for music it is an undying passion. Unfortunately, he was surprisingly welcomed by a facial paralysis as he decided to enter the music industry in 2013. Still determined with a strong will power to continue in the path of music he did not give in to the illness. 
With much faith Sahil Samuel remained unmoved by the situation he was going through and later in the following months he earned his first club gig on 31st December, 2013. Since the time of his debut till the present day, he has made it to the top list of Indie bands in India with two hit albums ‘Hindi Gaane’ and ‘Main Ka Bukhar’ and ‘haan Pyaar hain’ single and also one EP ‘Naalayak.’ He is also currently on India tour for his 2nd EP ‘Round About.’ As amusing as the name of the band, so also is the front man. Sahil Samuel likes to keep it fun and energetic. The atmosphere that he creates always ends up bombastic. As he adventures on with his current 2022 India Tour let us also continue to cheer him up!

About IndieA records- Universal Music India launched IndieA Records, a new platform for country's independent music artists to showcase their talent to a wider discerning audience.  An artist-first platform, IndieA Records is dedicated to actively discovering a wide range of music from independent artists across all genres and languages and bringing their work to a wider, more discerning audience through strategic partnerships & distinctive marketing. The label’s inception came with a rise in the independent music scene in India, which has seen a surging shift in music consumption habits and listener preferences in recent years. IndieA Records is in the process of banking an enviable repertoire of fresh indie music from both established and emerging artists. The songs will be promoted differently through intimate on-ground events and live gigs, strategically targeted to relevant audiences who have an affinity for such varied indie music.

Instagram Caption Caption
From his album Sexy Bhai Ji, Naalayak releases "Farzi Kitaab" and "Gulshano Mein" that spotlight different emotions.

#SexyBhaiji #FarziKitaab #GulshanoMein #Naalayak #SahilSamuel

@naalayak__
@sahilsamuel_
@man_vs_strings
@mingmalama___
@adityaondrums  
@mixbymukul
@ferriswheelstudios
@rajeevthakurslp  
@indiearecords

Artists share how they spent their first paycheck

                    Artists share how they spent their first paycheck

The first paycheck is always special and memorable. It is the first-ever salary earned, and there is always a lot of excitement. Most of us put a lot of thought into what we want to do with our first salary. &TV artists walk down memory lane to talk about their first paycheck and how they spent it. These include Sunil Dutt (Suresh Gupta, Doosri Maa), Himani Shivpuri (Katori Amma, Happu Ki Ultan Paltan), and Aasif Sheikh (Vibhuti Narayan Mishra, Bhabiji Ghar Par Hai). Sunil Duttessaying Suresh Gupta in &TV’s Doosri Maa, says, “Before becoming an actor, I worked as an assistant supervisor in a ticketing agency in Delhi. I was very young at the time, and I recall receiving my first month's salary of Rs. 1800 after working for hours every day. I knew it wasn't a large sum, but it was a great achievement for me, and I was overjoyed. When I got home, I immediately gave my mother the entire amount of money as a gift and told her she could spend it on whatever she wanted. I recall my mother's emotional, teary eyes and the pride she felt in her heart. That day, she also made my favourite Gajar ka halwa, and I felt truly blessed by those sweet moments.”

Himani Shivpuri, essaying Katori Amma in &TV’s Happu Ki Ultan Paltan, says, “So my first salary was not a salary, but a monthly scholarship from NSD (National School of Drama), meant for academically sound students, which was around Rs 250/-. It had a lot of value back then. We lived in a hostel and had to manage our other expenses, so it came in handy. I remember saving that money and buying a small gold bracelet for my mother. She was quite surprised and overjoyed. She advised me not to overindulge and keep saving for important things that I might require from time to time. That stayed with me, and I learnt not to waste money unnecessarily and use it sensibly, which came in handy during unexpected times.” Aasif Sheikh, essaying Vibhuti Narayan Mishra in &TV’s Bhabiji Ghar Par Hai, says, I remember I tried my hand at a modelling agency, but it didn’t succeed. My first salary in acting was Rs 550 a day, and I earned Rs 1650 for three days of shooting for ‘Hum Log’. I was thrilled to receive that amount and decided to treat some of my friends to a five-star hotel. And we went quite overboard in ordering our food which we realized when the bill came. It was Rs 2700, and I was completely zapped! The most exciting moment of my life became the most embarrassing moment. Thankfully, my friends were supportive enough to contribute the remaining amount (laughs). Now, whenever we friends meet, we always recall that moment and laugh a lot. My first salary will always be special and memorable for me.”


Watch Doosri Maa at 8:00 pm, Happu Ki Ultan Paltan at 10:00 pm, and Bhabiji Ghar Par Hai at 10:30 pm, airing every Monday to Friday only on &TV!

 

 


'เค‡เคฒू เค‡เคฒू' เคฎ्เคนเคฃเคค เคเคฒीเคšी เคฎเคฐाเค ी เคšिเคค्เคฐเคชเคŸाเคค เคंเคŸ्เคฐी

  'เค‡เคฒू เค‡เคฒू' เคฎ्เคนเคฃเคค เคเคฒीเคšी เคฎเคฐाเค ी เคšिเคค्เคฐเคชเคŸाเคค เคंเคŸ्เคฐी เคเค•ीเค•เคกे เคฎเคฐाเค ी เคšिเคค्เคฐเคชเคŸ เคฆेเคถเคตिเคฆेเคถाเคคीเคฒ เคšिเคค्เคฐเคชเคŸ เคฎเคนोเคค्เคธเคตांเคฎเคง्เคฏे เคฌाเคœी เคฎाเคฐเคค เค†เคนेเคค, เคคเคฐ เคฆुเคธเคฐीเค•เคกे ...